onsdag 26 augusti 2009

Vissa familjemedlemmar har haft önskemål om att se förändringarna i vår lägenhet. Här syns det i alla fall var skrivbordet står. Uttömmande bild, jag vet. Kan komma bättre bilder en annan dag. En dag med bättre ljus. Idag har vi lampor tända. Regnet pissar ner. Och jag är kissnödig. Har tröstdruckit kaffe. Min hals jäklas med mig, vilket inte passar sig just nu!

Just ja. Tack så hjärtligt för kantarellkortet mamma! Och tack så hjärtligt Fia för mms:et på kantarellerna!

4 kommentarer:

mbh sa...

ser jättefint ut.skönt med ett skrivbord. fint element också, det är ett plus :)

Mor sa...

Blev det åt det hållet? men fint blev det! Bokhyllan då? Du måste försöka vila dig i form nu...annars bkir nog förkylningen långvarig! Kram.

jonna sa...

jag undrar också över bokhyllan? du kanske har fått svininfluensan?

andreas sa...

fint ni har det kram