söndag 16 augusti 2009

Igår.

Vid tio gick jag till granngården. Där i ett garage hölls det en 30-årsfest. Vips hade jag ett glas bål i handen. Och vips var klockan 03.00. Musiken skiftade från raggarlåtar som Runke Ball till Johnossi.
Vi dansade, headbangade och dansade lite till.
Vi sprang i regnet.
Jag åt massa bröd (förlåt Mia om jag åt för mycket).
Jag lekte rövare med systeryster för första gången på åratal.
Jag skrev, enligt mig, mycket roliga sms till min käre bror. "Herregud. I dunken är bara slatten kvar. Ho slickar bålskålen".
Det är i lilla Leksboda det händer. Så är det faktiskt.
En av sommarens mest dansanta och roligaste kvällar.
Tack Mia!

Detta får tala för hela kvällen:
Jag: Fan, jag sparkade till ett glas så att jag blev blöt på hela benet.
Malin: Luuuugn, det finns mer dricka.

2 kommentarer:

jonna sa...

jag beundrar din energi elina! hoppas erövra den någon gång... men nästa helg ska jag på fest IGEN, då kanske jag kan släppa loss!

Anonym sa...

Va kul att du kom elina, och att du hade kul! Det blev en kanon kul fest och jag är jätte nöjd med den! Angående brödet så hade du kunnat äta mer, för det vart massor kvar.. Kram/mia