tisdag 25 augusti 2009

Elina goes fadder.

Igår möttes ett gäng upp för ett faddermöte. Vårt tema blev Grease efter mycket velande hit och dit. Om vi blir snygga eller ej, det är en annan fråga. Idag är det kickoff med picknick, lekar (oh no) och sen middag och dans. Jag laddar upp med kaffe och vatten. Kan behövas då jag varit vaken sen sex och dagen och natten blir lång. Försökte verkligen somna om när Pers alarm ringt. Men icke. Inte ens med ögonbindeln på. Öronproppar måste införskaffas.

Varför har jag datorn på benen när vi har ett nytt skrivbord? Jo, för att man får så här snygga märken!

2 kommentarer:

Jonna sa...

sweet. som mina kuddränder i ansiktet. hoppas du får en bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!

malin sa...

ha ha! bild på det nya skrivbordet önskas.
jag känner igen det där med problem att somna om - speciellt om ngt extra väntar under dagen. obs - clubdag på H&M imorgon, 10 % på allt i både butik o shop online :) !!