tisdag 18 augusti 2009

Tantvarning. Igen.

Rabattbladen från ICA och Hemköp är måndagars höjdpunkt. Och det är jag inte ensam om att tycka. Jag skrev sms till syster Malin igår och förtäljde att jag skulle dricka kaffe och läsa rabattblad. Hon berättade senare att hon precis gjort samma sak alldeles innan hon fått mitt SMS. Under det senaste året har vi diskuterat så gott som varje blad. Var man ska handla, vilka topperbjudande man inte får missa och så vidare. Malin är ju ändå 30 år och mamma, så för henne är det kanske okej att vara tantig. Jag är en 22-årig student. Sen när blev jag så här?

Veckans STÖRSTA tips:
Scan Bacon, 5 kr/st (ICA)
Sunsilk Schampo/Balsam, 29 kr/3 st (ICA)


5 kommentarer:

malin sa...

slans vad menar du med att outa såna här pinsamheter utan att konsultera mig först! :)

Jonna sa...

haha! ge gärna mig tips också! ;)

Mor sa...

Det är ett klart tecken på att man varit "hemma" i längsta laget! trots sorg över att du snart skall åka så är det nog rätt tid nu! innan du får flera "pensionärsvanor". Kram.

andreas sa...

åååååhhhhhh vilka tanter pinsamt haha kram

Ballerina sa...

Oj jag blir orolig att du kommer komma till skolan med rynkor :)

Du! Nu gör du mig väldigt orolig!! Nej jag vet inte vilken klass jag ska gå i och nej jag vet inte om jag kommit in än...hur vet du?? Jag råkade ju nämligen missa att söka in (händer ju så lätt) så jag är med bland reserver...dock ringde jag och alla reserver sjulle komma in. frågan är bara hur fasen jag vet de...:P
Okej nu tog jag ut all frustration på dig...det var skönt :)