torsdag 27 augusti 2009

Min vita musse.

Igår fick jag en cykel. Ni hörde rätt. Jag FICK en cykel, av Pers farmor. Det är en vit mustang. Den här gången ska ingen jäkel få sno den. Har utrustat den med två lås. Springer och kikar var tionde sekund om den står kvar. Nämnde jag att jag fick den? Fickfickfick. Gratis är gott.

Ikväll blir jag fadder på allvar. Ska ha på mig en gigantisk t-shirt som det står fadder på. Kommer vara mer bekväm än snygg ikväll. Går runt med mitt nyinköpta diadem på huvudet. Försöker vänja mig. Diadem med rosett är inte riktigt Elina. Men nu satsar vi allt! Kör hårt! Pepp pepp! Taggar till!

7 kommentarer:

britta sa...

Jag ser ut som en städerska i mitt diadem. Förlåt, jag menar en lokalvårdare. Not jätte hot!

andreas sa...

lyckost mustang låter ju lite coolare än DBS.kram

mbh sa...

åh vad bra. snällt av henne.

du är snygg i allt. ta på dig en jutesäck o du är snygg ändå. äkta skönhet kan inte förkläs. pussellipuss

mbh sa...

och du britta -det heter inte ens lokalvårdare längre utan hygientekniker :)

Jonna sa...

Jätteskönt att du fått en cykel! Jag glädjs åt min rosa pärla varje dag....

Anonym sa...

@Henry - I'm attempting to post you a contact even so can’t realize its in your internet site. Can you be sure to send me a email?
My webpage :: http://www.dopoco.de

Anonym sa...

Hey there! I wished to find out you have got issues with
cyberpunks? My last website (wordpress blogs) has been compromised we ended up being burning off almost a year involving work as a result of absolutely no back
up. Have you got virtually any answers to cease hackers?
Also visit my homepage Genital Wart Cream