onsdag 26 augusti 2009

Fadderperioden, del 2.

Middag först. Jag hade beställt tortellini. Alla runtom mig åt kyckling eller fläskfilé. Jag ville plötsligt också ha köttköttkött. Höll dock god min, och sa till dem som frågade att det var jättegott. Alla faddergrupper fick presentera sig på scenen. Jag undrar fortfarande om någon hörde vad jag hette. Kvällen fortsatte med toaköer, prat och lite dans. Det var trevligt. Min hals hade dock börjat göra ont, och kroppen kändes matt. Jag var alltså inte så woohooo:ig av mig. Kvällens höjdpunkt var nog när jag blev Elina "hitman" Bodin Hansen. Säger inget mer om det. Eller om kvällen. Imorgon är det dags igen!

2 kommentarer:

malin sa...

har man sagt a får man säga b :)

jonna sa...

känns som kött är ett mer safe card än tortellini. jag gillar inte ens det. iaf inte de där skrumpna små klumparna med seg ost i man köper på afärren. USCH. får rysningar bara jag tänker på det. däremot åt helene tortellini på en italienskt restaurang en gång, det såg fint ut.