tisdag 25 augusti 2009

Fadderperioden, del 1.

Picknicken avklarad. Och några öl plus en fyrkamp på det. Jag och Mia avslutade med ett litet vattenkrig. Vi gick sedan mot stan för att leta efter Greasekläder. Kändes skumt att gå omkring på stan, en tisdag klockan 14.30, med några öl innanför västen. Vi köpte varsitt diadem. Vi kommer vara finast. På ett ungefär. När jag kom hem hade Per tinat några bullar och fixat kaffe. Bortskämd? Oh yes. Nu ska jag ladda om, få klädpanik och sen vandra iväg mot Snerikes Nation.

3 kommentarer:

andreas sa...

oj oj oj låter oroväckande det här inte ens en vecka i uppsala och du springer runt kanon på stan mitt på blanka dagen oj oj oj......

Jonna sa...

Åh vad roligt och fint! Jag vill ha flera diadem faktiskt... skillnaden är att jag skulle kunna ha dem till vardags ;) bl.a ett tunt svart med rosett vore fint. Och mysigt med Pers fika! Jag var lika bortskämd igår när jag kom hem och älskling tänt massa ljus kokat te och brett smörgåsar och städat. :D är lite sugen på allt du beskriver, kanske borde göra som malin sa och läsa pedagogik iaf...

mbh sa...

härligt gumman! hur var kvällen?