fredag 7 augusti 2009

Syster Jonna och jag förra sommaren.

Semesterdag nummer ett (jag bortser från veckorna innan jobbperioden). Sitter på en filt i solen. Dricker kaffe. En daimstrut är det enda som fattas. Och kanske lite massage. Skulle sitta fint med en liten pool också. Plus att jag inte har något snus. Nu tog kaffet slut, så en påtår skulle jag inte tacka nej till. Men vad fan! Nu gick solen i moln. Ja ja, annars är jag helnöjd. Om fyra timmar sitter jag vid vattnet och har picknick. Jullan ska inhandla mat. Ölen är på kylning. Mysigt, bra, gott, roligt, härligt. Tjofräs helt enkelt.

1 kommentar:

jonna med vemod sa...

du är för rolig du :) men förstår att du ändå stormnjuter av lediga och ytterst välförtjänta dagar. och det här fotot... jag längtar ofta till det där, inte allt, men den där symbiosen-kloningen med dig som jag levde i förra sommaren.... att ha mer och mer att prata om ju mer man umgås... fikastunder, springning, sitta uppe vid varsin dator sena kvällar, dricka öl, osv osv..