måndag 10 augusti 2009

"Du ser ut som en karl", sa Malin till mig och skrattade.

Jag, Malin och Odin har varit på utflykt idag. Först skulle vi shoppa. Jag köpte ett par trosor. Malin köpte ingenting. No big spenders. Höjdpunkten var det mysiga fiket. Emellan tuggorna turades vi om att vara disträa. Malin hällde upp kaffe i en kopp, men glömde att ta med den till vårt bord. Jag tappade min mobil på golvet, men glömde ta upp den och gick mot bilen utan den. Till på köpet fastnade jag i örat på min kaffekopp och spillde på den fina duken. Detta fast att vi konstaterade efteråt att det var omöjligt att fastna där. Väl hemma igen mötte jag upp några vänner för att spela fotboll. Trots en del mindre bra fotbollsminnen var det faktiskt riktigt roligt. Jag slängde mig hit och dit. Myggbetten på benen får nu samsas med både blåa och gröna märken.

3 kommentarer:

malin sa...

Du glömde förklara varför jag tyckte det :)

Fotona blir så mkt finare på din kamera o när du trixat med dem lite.

Hann ni sluta innan skyfallet?

Elina sa...

jag ville låta det vara oskrivet :)

vi slutade när vi märkte att det var nära!

Jonna sa...

vad fint ni har haft det. jag trodde per skulle med också?