söndag 2 augusti 2009

29 juli - 01 augusti

Trots att jag allt oftare inte tar med mig kameran (på grund av lata och praktiska skäl) så har det blivit några foton tagna de senaste dagarna. Det börjar med kräftpremiär i Laknäs, som alltså är korten med en söt tjej och en bit tårta och lekfarbror Per.

Korten därefter är från ytterligare en middag, då en trerätters hos syster med familj. "När ni var små kunde man aldrig ligga kvar och mysa med er efter att ni vaknat. Ni skulle upp och få mat på en gång", sa min mamma häromdagen och syftade på mig och mina tre syskon. Det stämmer även idag.

Efter klädpanik och panikpackning tog jag ett kort på mig själv, och gick sedan iväg och åt pizza. Lämnade tyvärr kameran hemma.

De tre sista korten är från gårdagskvällen som spenderades vid vår fiskestuga. Efter en springtur och diverse anfall av flygmyror hoppade jag i ett sjuttongradigt vatten. När jag återuppstått från isvattenschocken blev kvällen mycket mysig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra bilder Elina. Och jag måste bara säga att GUD- Odin är ju för i helvete en kopia av Mats!!!!

malin sa...

åh vad kul med så mkt fina bilder. men vem är det som tycker odin är en kopia av mats? nyfiken...

Elina sa...

jag är också nyfiken! någon som är lite grov i mun... hmm julia kanske?

JULIA sa...

mäh!! jag är inte anonym! och aldrig grov i mun för den delen.