fredag 14 augusti 2009

Tyst. Jag är barnvakt. Odin sover. Det är lätt att vakta då. Men det är förstås roligare när han är vaken. Funderar på vad vi ska hitta på för bus. Jag vill ju vara den roliga mostern. Han är lite väl ung för snus och vin. I alla fall stora snus. Vi kanske får nöja oss med att äta upp all chokladglass. Sockerchock de luxe. Mamma Malin kommer att bli så glad.
Okej, det dåliga samvetet kom som ett brev på posten. Självklart är även små snus inget för lille Odin. Han får vänta minst 30 år till innan jag bjuder honom. Jag får nog leva med att vara moster moraltant.

2 kommentarer:

m sa...

du var en toppen barnvakt. synd att han sov hela tiden bara :)

andreas sa...

godkväll!! orkar ju såklart inte kommentera allt kära syster men måste ju nämna det här med jägerdejten vart tog den vägen?
Djurrättsaktivist?? jag man ska få veta nya saker hela tiden. kram kram