tisdag 11 augusti 2009

Jag är en kräfta, i två benämningar.

Prata inte om religion eller politik med mig idag. Då kan det bli bråk. Och det vill vi väl inte?
Älskar lokaltidningens horoskop, höhö. Ett personligt tillägg på vad ni inte får prata med mig om idag: löpning. Kaffet efteråt var det enda värda med morgonens löptur. Halv- och helmosade grodor försökte få mig att tänka på annat än att benen kändes sega. Roade mig också med att hitta på tusen ursäkter. Bra och mindre bra sådana. Eller är det en godtagbar ursäkt att kroppen inte hann ställa om, när jag plötsligt fick för mig att springa på morgonen istället för eftermiddag? Tvekis.

2 kommentarer:

malin sa...

jodå, det är en godtagbar ursäkt. man ska inte underskatta värdet av en rejäl uppladdning. själv brukar jag ladda flera dagar innan :)

jonna sa...

tråkigt att det inte kändes bra :( hoppas vi får till en gemensam tur framöver.