tisdag 31 mars 2009

Jag tror ägg är det nya godiset. Alla snackar om sina ägg. Och det är ju faktiskt skitgott.

Boken jag försöker läsa idag heter Kreativ Matematik. Tyvärr är inte jag lika kreativ och aktiv. Som ni ser är bokens yttre inte så inpirerande heller (bortsett från molnet). Tänk bara på alla flottiga studentfingrar som pillat på den där boken. Plus att någon av dessa studenter har strukit under i princip varje rad i hela boken, och skrivit "bra" här och var. Bra för dig kanske inte är bra för mig. Idiot.

6 kommentarer:

Malin sa...

du får ha handskar på dig när du bläddrar i boken. tänk att du blivit mattenörd...

Ballerina sa...

Oj oj oj va du är duktig! Och oj oj oj va du gjorde mig stressad nu. Jag var tvungen att kolla upp när den skulle vara läst och det är ju inte förrän den 17 april...vilket betyder att jag börjar läsa på kvällen den 16:de...:P

Emelie sa...

din blogg är så f i n. Hade hänt lite på de dagarna jag inte kollat! Och en fika på det är ju bara genialt. Jag tänker tro att du torkade av dig bajset på deras dörrmattor, enbart för mitt eget höga nöjes skull.

Jonna sa...

weey! ny look på bloggen! me like! väldigt fint. du har inte lust att styla min? du som har en kreativ ådra utöver min.. vore nice! <3 och håller med de andra om att namnet är genialt!

Jonna sa...

på tal om en fika på det.. en genial tisdagskväll är att lyxa till det lite som vi gjorde idag, äta gott, gå en prom, sen en fika på det! te och kärleksmums! en tisdag! underbart!

Jonna sa...

btw så knarkar jag väderleksrapporter för Agadir, i helgen blir det +25 gr och sol där.... låt det hålla i sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!