onsdag 18 mars 2009

Inte världens bästa dagen.

Eftersom min cykel är STULEN så skulle jag idag låna Pers cykel till skolan. Men eftersom hans sadel var för hög, min klänning för kort och min väska för tung så slutade det med att jag fick gå med cykeln till skolan. + 2 grader skulle det vara utomhus men det kändes som minst + 25 grader. Jag kokade av både ilska och värme till slut. Alla som mötte mig fick en arg blick, speciellt de som cyklade. Var sjutton är min cykel?

Dagen fortsatte inte bättre. När jag och mitt arbetslag kämpat med morgondagens redovisning hela dagen så råkar jag dunka in datorn i väggen och bryta av vårt USB-minne. Lyckligtvis så hade vi sparat vår presentation på flera ställen, men alla foton från min hemmavistelse och en del svar på instuderingsfrågor till nästa veckas tenta blev ett minne blott...

4 kommentarer:

Anonym sa...

fyyyyy faaaaaaaabiiiiiaaaaaan! j_vla skitdag stackare kom hem så får du en kram

Jonna sa...

fy fan fy fan. jag hade inte världens bästa dag heller för att inte tala om morgonen nu, fy fan, känner mig utskiten,utsliten,nästansjuk,knäckt.

Anonym sa...

oj vilket elände! Och korten! vad tråkigt!!! Snyft... dubbelsnyft....

Anonym sa...

Är korten verkligen borta? Helt? Finns inte kopior i kameran undrar din otekniska moder? Tråkigt med cykeln också! Djävla tjuvar!! Vad de ställer till! På flera ställen än i Uppsala!!