fredag 27 mars 2009

Efter många svängar hit och dit är det nu bestämt att det blir fest ikväll igen. Dans med ett härligt gäng och nattamat på Max kunde inte riktigt motstås när allt kom omkring. Alternativet hade varit en ensam kväll i soffan framför Let's Dance. Men soffan finns kvar och imorgon är det den som gäller, och då inte heller ensam. Och lite lördagsgodis på det.

Imorgon hade jag och Per tänkt att vi skulle ta tåget till Stockholm för att strosa runt i vackert vårväder. SMHI (ja, det är de som bestämmer vädret) hade andra planer. Mulet med risk för snöblandat. Det blir istället en promenad till glasögonaffären här bredvid. Tur att det finns likvärdiga alternativ liksom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha så kul och än en gång jättekul att du ringde kram

Anonym sa...

Själv har jag just kommit hem efter after work på KOrstäppan, kul! Rune är på hockey, så nu får jag se på "Så ska det låta" i ensamhet. Vägrar se på Lets dance sedan favoriten Morgan röstades ut förraveckan. Trots att jag mot mina principer ringde och röstade på honom. kram mor! Hälsa Per (var är han ikväll?)

Anonym sa...

sötisar! och kul att du aldrig bangar en fest, bådar gott inför sommaren!? :D