lördag 28 mars 2009

Gårdagen var mycket rolig. Tiden rusade iväg och tampongskämten var många.

Ikväll blir en sådan kväll som jag bara förflyttar mig mellan bordet, soffan, toan och köket. Det känns som att mina ben väger 100 kg. Men jag har i alla fall lånat hem tre par glasögon och ätit lunch på café.

Dagens mest disträa hände när jag och Per skulle beställa lunch:
Jag säger till Per: Jag ska ha köttfärspaj.
Jag säger till tjejen bakom disken 30 sek efter: Jag tar en broccoli- och skinkpaj.

4 kommentarer:

andreas sa...

skönt att du kom hem ordentligt.kram

Jonna sa...

per på bild, fint. och det är väl ingen som förvånas längre av din disträighet.

tampongMia sa...

Jag önskar nästan lite att Tampong skulle kunna bli nya Tingeling, då skulle vi ha en sång tillsammans...

Malin sa...

mysigt att gå ut o äta lunch. det måste man unna sig trots att man är student/föräldraledig. Kram