torsdag 26 mars 2009

Jag är en velpotta. Inget nytt under solen alltså.
Som att det inte är nog att jag ska bestämma vad jag ska ha på mig, vad jag ska äta och om jag ska kissa en gång till innan jag somnar. Nej, nu ska jag bestämma saker kring bloggen också! Vilket kort, vilka färger och framför allt: VAD I ALLSIN DAR SKA BLOGGEN HETA? Det känns inte riktigt som att den är under prövotid längre. Det enda smeknamnet jag har är ju Slans, men det är bara välkänt hos min familj och några enstaka vänner. För övriga kanske det mest låter som köttslamsa. Vilka enastående bekymmer jag har. Äh, jag drar och käkar ett ägg istället.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha... ja, stora problem! men skönt är väl det om sådana saker är ens största bekymmer! då är man lyckligt lottad :)

Anonym sa...

Ja jag tycker allt du ska döpa din fina blogg...det var ett himla bytande av din header! Jag har haft samma i evigheter...nej det är inte för att jag inte vet hur man byter! (jo det är det) :P

Anonym sa...

Jag älskar din blogg! och jag måste säga att den bilden du har nu på blomman känns mycket mer uppmuntrande än den med fåglar. sen har jag ett förslag på ett nam också, håll i dig! : "MULSK! just a scratch on my ego" bra va?!

Malin sa...

hi hi åt julias förslag. själv har jag noll fanstasi. ska tänka på saken. puss

Malin sa...

1000 för en cykel som löper stor risk att bli snodd? Nja...