söndag 22 mars 2009

Det var lördag och det var 04 på Norrlands.

Det var riktigt roligt igår. Jag tog en promenad till Mia vid 19-snåret. Satt där och drack vin och pratade i den blåa, mjuka soffan. Vidare mot Norrlands Nation vid okänd tidpunkt. Laddade upp med en korv och en jävla massa blod (Bert) på vägen dit. Väl framme så blev det dans, dans, dans och en tequila som höjde min kroppstemperatur markant. Jag hamande på kort som en "vimmelfotograf" tog, vilket känns lite oroväckande. Gratis piroger fick vi också. Vi lämnade Norrlands vid 03 (rätt tidigt) och begav oss mot Max. I kön kom vi dock fram till att vi faktiskt inte var hungriga, så vi vände och gick hemåt. Kändes aningen ofullständigt att inte avsluta med en hamburgare, men ibland säger till och med min mage stopp. Somnade strax före 04, och vaknade runt 09 utan alarm.

Klockan 12 väntar brunch med Anna. Jag skulle inte ha ätit så mycket frukost.

4 kommentarer:

Anonym sa...

very impressive liiiila! hem vid tre sen upp vid nio! vi tittade på robinson, sen fick vi för oss att vi var trötta och gick och la oss. vilket misstag! låg och vred o vände på mig, halvsomnade, drömde om tentan, vaknade, drack vatten, halvsomnade igen och så höll det på i några timmar! vi har juridik tenta imorrn så det är nog den som spökar. not good. men nu har jag bokat buss till leksand. jag kommer på torsdagen, jiiiha! krampuss

Anonym sa...

ojojooj.....ungdomar att du orkar.kram

Anonym sa...

lät ju som en kul kväll i alla fall! och lovely med brunch, det passar ju perfekt sådär dagen efter när bakishungern sätter till.. jag är inte bakis men hungrig ändå.

Malin sa...

frukost innan brunch - är det meningen?