måndag 16 mars 2009

Vad händer?

Ett bra upptaktsmöte med rodden igår. Jonna skötte snacket, men jag sköt in med en och annan onödig mening. Middagen bestod av hemmagjorda hamburgare - superba, men min mage klarar inte så mycket som jag vill. Avslutade dagen med Beck. Mamma tyckte allt var otäckt, gick därifrån och gjorde annat, kom sedan tillbaka och frågade om vad som hänt, precis som hon alltid gör. Men nu ska jag vara snäll mot henne, hon fyller nämligen år idag. Det ska firas med tårta och annat!

1 kommentar:

Jonna sa...

ALLA HAR ROLIGARE ÄN JAG IDAG! Jag sitter i k-huset med lortigt hår, fula kläder, hungrig, det regnar utanför fönstret. Ni äter tårta hela dan i Leksboda, finest solar och äter mango på nån strand, och alla andra i hela världen gör väl andra roliga saker. Stackars mig.