onsdag 4 mars 2009

Friskis och Sektis?

Jag är medveten om att jag skriver väldigt många inlägg om Friskis och Svettis, men det är så mitt liv ser ut just nu (för att spetsa till det en aning). Hur som helst, när man är på ett pass så känns det ibland som att man är på ett slags sektmöte. 150 personer kan stå i en ring, hoppa på stället med händerna rätt upp i luften och klappa i takt. I mitten står en utvald person med utmärkande kläder och bestämmer över alla andra. Ser ni det framför er?
Missförstå mig rätt... Jag älskar min sekt och klapparna på slutet ger en liten extra kick (men jag skulle inte vilja se mig själv på film för det ser nog aningens fånigt ut).

3 kommentarer:

Jonna sa...

förstår känslan! :) har också fått den ibland. imorse även, när jag simmade... alla små huvud som guppar upp och ned, simmar efter varandra i en bassäng, på led, som jag vet inte vad.

Anonym sa...

Precis så kände jag det i början också, det kanske var därför jag länge var tveksam till Friskis men nu - ja nu är man med i "sekten" med hull och hår! Möten flera gånger i veckan tom. Kram mor

Anonym sa...

halleluja!!!