måndag 30 mars 2009

Våra grannar har tre stora dörrmattor utanför deras dörr. Jag undrar varför, men jag antar att det inte är min angelägenhet. Det var ju bra igår när jag klivit i hundskit under min promenad (om mina grannarna mot alla odds läser detta så var det ett skämt. Inte själva skiten, men jag använde inte era dörrmattor).

Glasögonen blev beställda idag. Det andra paret blev ett par pilotisar. Om det var några glasögon jag aldrig trodde jag skulle köpa så var det just pilotglasögon/gubbglasögon. Skenet bedrar. Trodde heller aldrig att jag skulle börja gilla falukorv, köpa stuprörsjeans eller någonsin bo någon annanstans än Leksboda.

4 kommentarer:

Jonna sa...

nej tänk hur allt ändrar sig? men en sak är säker, ALDRIG harembyxor! ok? men falukorv, fy fan vad gott det är.

Julia sa...

söta du! nej jag trodde aldrig heller att jag skulle ha stuprörsjeans eller att jag skulle äta lax för min egen skull o inte för andras! angående jonnas tidigare inlägg så ska man aldrig säga aldrig om harembyxor, trots att de ser väldigt fula ut på henne i gina tricot-reklamen. men jag har sett ett par svarta på indiska som heter "hemma-byxor". det lät så mysigt.

malin sa...

hi hi jag trodde heller inte att jag skulle flytta från boda:)

malin sa...

kul att du måste skriva att det var ett skämt om dina grannar läser. det lär de ju inte göra men jag känner igen den där rädslan att stöta sig med folk.