tisdag 31 maj 2011

Totto beng

Det finns en risk med att innan klockan nio både pluggat en del samt tvättat täcken och kuddar. Risken är att resten av dagen sakta dalar och blir mindre och mindre effektiv för varje minut som går. Att man liksom nöjer sig. Men jag känner att jag är effektiv idag. Jag har fortsatt att leverera sedan dess. Gick nyligen genom stan med en skurhink fylld med diverse nödvändigheter till exemepel. Sen måste givetvis även jag ta pauser för att äta och läsa och skratta åt gamla blogginlägg från förra sommaren. Åhå, vad härligt att det är att påminnas på gratängkärringar, konstiga utedass, nedramlingar i rabatten, road trips både norrut, söderut och till grannkommunen.

3 kommentarer:

Julia sa...

Åh, totto beng här med!!

mbh sa...

gratängkärring!? Har jag inte sagt åt dig att sluta tala i gåtor? Kram!

andreas sa...

ja berätta om gratängkärringen kramar