onsdag 1 juni 2011

Coach 1 och coach 2

Jag har två träningscoacher i mitt liv medan jag är i Uppsala. Coach 1 tycker och tänker om vad jag ska göra och coach 2 hjälper mig att utföra det. Igår tyckte jag bäst om coach 2. Medan jag sprang åtta kilometer med diverse fartökningar i ett kokhett Uppsala var det svårt att tänka "tack för tipset coach 1." Nej, då kände jag mer tacksamhet mot coach 2 som cyklade bredvid och hade köpt en glass åt mig som väntade hemma. Missförstå mig rätt coach 1, jag är jätteglad för dina upplägg och råd både före och efter passet. Men inte alltid precis när jag utför själva passet.

Idag stavas träningen s t o r s t ä d n i n g.

4 kommentarer:

mbh sa...

ojojoj du kommer slakta mig på blodomloppet:)

den samma sa...

"före" passet ska det vara va?

Julia sa...

8 km med fartökningar?! vad hände med jogg i 2,5 km? Det är faktiskt också träning! (du vet att jag bara är avundsjuk för att du orkar springa så långt)

Jonna sa...

hihi, hihi! jag älskar dig också. och ser fram emot en grym sommar tillsammans! det kommer bli många svettiga upplevelser där vi får turas om att peppa varandra. du är världens bästa lilla adept!