måndag 16 maj 2011

God morgon

Precis innan vi ska somna säger Per "jag måste kolla om jag har någon fästing imorgon". Jag blir livrädd att (den förmodligen icke-existerande) fästingen ska krypa över till mig och ber honom ligga inrullad i täcket som en kåldolme. Lyckas slappna av och somna i alla fall. I drömmen krockar jag och Jonna två gånger och jag och en kompis pappa tappar bort en båt med kompisar i mitt på en stor sjö. Ligger vaken i över en timme (allt är relativt) och kommer inte på något fridfullt att tänka på. Nu kör vi!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Du är så söt! Men vad har du på bröstet? Dregel, mjölk, tandkräm?

julia sa...

Förstår det där med rädslan för fästingen! Jag hade också varit livrädd!! Men ja, Elina, vad har du på linnet?

Malin, Jonna och Elina sa...

va söt du är på kortet!

Malin, Jonna och Elina sa...

som du ser är jag fortfarande fast i receptbloggen. kan inte du läsa lite på hjälpsidan, du som kan engelska?