söndag 8 maj 2011

Det pirrar i magen

På grund av bildstrul blir inte inlägget som jag tänkt, men det kvittar ju. Ni vet ju inte vad jag tänkt visa och skriva i alla fall. Egentligen är jag för pirrig för att skriva idag över huvud taget. Jag tror att det kallas resfeber. Hur som helst. Igår hade vi balkongpremiär. När solen ligger på blir vår balkong en liten bastu och jag behövde inte sitta där många minuter innan jag tyckte att jag började lukta bränt. Fick pausa och baka chokladbollar bland annat. Jag kände mig som allt annat än en tjugotreårig student när jag satt ensam en lördagskväll, såg på film, åt chokladbollar och drack te. Speciellt när jag fick sms av en vän när hon kom hem från en fest klockan 08.00 imorse.

6 kommentarer:

Jonna sa...

Kl 08.00, herregud, det har aldrig hänt mig. Lät som en mysig kväll tycker jag iaf :D

vännen som kom hem klockan 08.00 sa...

Elina, på fredag ska du få känna dig som en überstudent, för då ska det bubblas och dansas i sinne! :)

andreas sa...

trevligt att läsa om dig en stund kramar

julia sa...

såklart har du resfeber och det är helt ok! jag kände mig inte heller riktigt som en student igår när vi lagade så lyxig och dyr mat, men "ibland" måste man få lyxa till det ;)

mor sa...

Ha det nu riktigt härligt i ljuvliga Paris!! Var rädda om er! Många kramar!

mbh sa...

Men nu äter du nog en nybakt baguette med basker på huvet ;)