onsdag 25 maj 2011

Det jag gjort, det jag vill, det jag gör och det jag borde

Idag har jag, förutom att nästan få en hjärnskakning av en kruka som nästan landade på mitt huvud, köpt en hellång klänning. Lite så där otippat kul ur min synvinkel och rätt ointressant för er andra. För övrigt försöker jag låta bli att klia mig i ögat och att titta på vageln som jag just upptäckt att jag kan se på insidan av ögonlocket (ofräscht, men sant). Försöker hålla händerna i styr genom att göra müsli och packa inför mina kläders hemhemfärd om några dagar. Det jag egentligen borde göra är att läsa ut en engelsk bok vid namn Things fall apart, men jag känner lite att jag faller isär när jag läser den och skjuter nog därför upp det.

4 kommentarer:

Malin sa...

vilken drömklänning! Jag har tittat på/vill ha den andra färgställningen? Satt den på bra?

andreas sa...

fin klännig kramar

Jonna sa...

Underbar!!! Vad duktig du är!

Julia sa...

GUD VILKEN FIN KLÄNNING!!! Den kommer vara underbart fin på dig. jättefina färger!