måndag 30 maj 2011

Blåbärsdryck och bh:ar

En ganska god efter-tenta-lunch om jag får säga det själv. Vi får inte avloppsvatten i kranen utan det är blåbärsdryck ni ser - sådant som kommer på köpet när en marathonlöperska varit på besök. Förutom glädjen att tentan är över har jag fortsatt med min nya roliga hobby som går ut på att slänga saker. De senaste veckorna har jag slängt kläder jag inte använt på flera år, trasiga skor (min syster kallade mig uteliggare när jag hade ett av paren på mig en gång förut) och nu sist två bh:ar som jag skämdes när jag hade på mig bland folk trots att ingen såg dem. Att rensa och framför allt slänga är otroligt skönt. Det är som att rensa huvudet på samma gång! Ut med gammalt och möjligtvis in med lite nytt.

3 kommentarer:

Malin sa...

snygga bilder. ja att rensa gör gott för själen :) men släng inget som jag kanske vill ha!

Jonna sa...

Eller som i mitt fall, släng massa gammalt, fyll på med nytt gammalt...

Bra att ni fick blåbärsdrycker kvar iaf! Vi borde haft mer med oss...

Julia sa...

Jag borde också rensa... du är effektiviteten personifierad! (och älska, älska, älska cream!)