torsdag 12 maj 2011

Ett smakprov från Paris

Mamma läs här: jag hade givetvis fotriktiga skor på mig. Övriga läs här: jag hade skoskav och värk i fötterna från början till slut. Men vad gör egentligen det när man är i Paris, solen skiner och man får göra precis vad man vill där i tre dagar? Inte mycket. Fotvärken var bara ett tecken på att vi gått mycket och sett mycket. Jag ska berätta mer om baguetter och sånt och visa mer bilder en annan dag. Nu är jag för trött och måste ta igen förlorad studietid (eller eventuellt äta lite till och sen sova).

3 kommentarer:

Julia sa...

Åh vad vackert! Ser fram emot att få se mera mera MERA!!

Anonym sa...

Det är så roligt att följa din blogg! Tänk att jag varit till Paris med min mamma, din mamma och din mormor. Då var vi ca 16 - oj det var kul! Ha de så HIMLA BRA i Paris.

Jonna sa...

Vilket hus! Men gumman, förstår inte hur du fixar att gå runt i Converse! Men snygg är du såklart :D