måndag 23 maj 2011

Det blev ett "hurra" till slut

Strax före kl 17.00 hörde jag hur det rasslade till i brevinkastet. Det var priset för en delad andraplats i en bildtävling. Först trodde jag att jag kom på ensam andraplats, men hade tyvärr missförstått det hela. Men men, jag är ju så givmild och kan dela med mig för den här gången. Det hela kompenserades ändå upp med att de visade min bild störst av alla! Tävlingen gick ut på att skicka in sin bästa mammabild inför mors dag på söndag, liksom för att hedra en mamma. Priset var smink för 700 kronor som självfallet tillfaller Malin enligt mig och mig enligt Malin! HURRA för oss! Jag visar uppslaget här eftersom jag inte tror att så många av mina läsare köper eller någonsin tittar i Icakuriren.

5 kommentarer:

Jonna sa...

Men GUD vad stor! En hel sida ju! Och din bild var ju mycket mer fin och stämningsfull än vinnarbilden... den var ju "kul" men din var mycket mer moderskärlek - mamma-barn-kärlek - förmedlad i en bild tycker jag. GRATTIS än en gång! Och det är väl lika bra Malin tar sminket, du sminkar dig ju knappt ändå! <3

mbh sa...

AAAAAHHHHHHHHHH kunde inte låta bli! Gud vad stor! Jättefint! Vad jag är stolt. Ska köpa tidningen imorgon. så roligt att din bild blev störst! Blir kul att se hur odin reagerar. Puss

Julia sa...

SÅ FRÄNT!!!

Emelie sa...

Så fin bild, en fin pallplats är du helt klart värd!

andreas sa...

va stolt man blir kramar