lördag 29 maj 2010

Vi säger hejdå Uppsala för en natt.

Det här är min och Pers sista helg som sambos i Uppsala innan sommaren i Leksand tar vid. Snart är vi särbos igen. Det känns alltid lika konstigt även om det går bra. Igår drack vi bubbel och åt choklad i soffan tills vi nästan sov båda två. Per var imponerad över att jag var vaken så sent (ända till klockan 24.20 faktiskt). Idag åker vi till Pers morfar och mormor för att sova över där. Jag älskar deras hus och att få vara på landet. Så länge jag inte får en fästing förstås.

3 kommentarer:

andreas sa...

va sorgligt men ändå inte på samma gång om du förstår hur jag menar :) kram

julia sa...

mysigt att åka ut på landet! och ni kommer greja särbolivet fenomenalt tror jag! även om det är lite jobbigt så blir det ju himla trevligt när man ses:) puss

Jonna sa...

Mysigt med att bo hos mormor o morfar en natt! Och träffa bäbi! Mmmmmmmm! Låter jobbigt att bli särbos men vet ju att ni fixar det ändå.