måndag 24 maj 2010

En extra söndag.

En fördel med att vara student är att man ibland slipper den inte alltför trevliga måndagskänslan. Om man inte tycker om måndagar, som min pappa till exempel. Han tycker om vardagar då han får jobba och äta lunch klockan 09.00. Idag är det en bra måndag i mitt tycke. Jag ska möta upp två fina och sedan försöka hitta något nytt till garderoben. Märk väl att det är dagen innan vi får lån och bidrag. Man kan inte vara förståndig varje dag. Och på tal om förståndig. Jag kände mig långt ifrån förståndig på träningen igår när jag inte kunde hålla tillbaka min plötsliga rinnsnuva. Men jag bespar er detaljerna.

2 kommentarer:

mbh sa...

har man pengar kvar dagen innan "löning" är det väl inte annat att göra än att spendera dem :)

Jonna sa...

Ja rinnsnuvan verkar beständig, suck..