måndag 3 maj 2010

Det är som vanligt alltid lättare att påbörja projekt än att slutföra dem.

Projeket att göra en fotovägg utan att göra allt för många hål i väggen har äntligen startat. Jag är rädd för att det inte kommer slutföras förrän efter sommaren när jag förhoppningsvis hittat många fina (läs: billiga) ramar på loppmarknader och Per letat fram fler foton från hans sida av familjen. Just nu känns det väldigt "elinaigt". Det är också en aning snett och kanske inte jättevackert uppsatt. Men att se kort gör mig glad, vilket är huvudsaken.

3 kommentarer:

jonna sa...

Jag tycker också om fotoväggar, det är så kul och fint och intressant!

mbh sa...

det kommer bli kanon! clas har väl rätt billiga ramar?

Oliine sa...

Hur har du gjort? Bra idé, jag snor den. Men har du bara knutit fast i öglan eller...?