måndag 10 maj 2010

Smaklöst. Men med goda råd ska nog allt bli bra.

Inte nog med att jag har en röd clownnäsa (som åtminstone alla korta människor ser) så har jag heller ingen smak. Ingenting smakar! Det känns som det värsta straffet jag kan få. Nu jobbar jag verkligen på att bli frisk. En gav mig rådet "vatten, vila, sömn, frukt och grönt". En annan gav mig rådet "du behöver nog bara lite godis" och tycker att jag ska gå på bio ikväll. Det är tur att jag har människor i mitt liv som kompletterar varandra. Jag lyssnar på alla råd. Just nu vilar jag i sängen och har ätit en banan (vår säng är inte en lika bra picknicksäng som den på bilden, men det är skönt ändå). Lite senare äter jag förmodligen godis i en biosalong. Bra blandning, bra medicin!

7 kommentarer:

Malin sa...

krya på dig gumman!

andreas sa...

krya på dig kära syster kram

Sofia sa...

ja jag känner igen mig har inte kännt någon smak på en vecka men nu börjar den komma åter :)

Jonna sa...

hrrrm, bio, ja jag vet inte, sova är nog bättre :)

julia sa...

mitt råd är vatten, vitaminer, vila och "lugna roligheter" som bio t.ex! krya på dig (imorrn kl 10 skriver jag omtentan och min skalle är så tjock nu och jag fattar ingenting och jag kommer säkert få tenta om igen!) <3

julia sa...

förresten ser mitt sovrum jäkla porrigt ut med den där stora luftmadrassen mot väggen. ser ut som om jag har en vadderad sammetsvägg som man mjukt kan studsa emot eller nåt.

Sara sa...

krya på dig!!!