lördag 15 maj 2010

Så här får gärna varje lördag se ut.

Dagen idag har varit löjligt bra. Det är sommarvärme. Jag har bränt min hud för första gången i år. Imorse begav vi oss iväg på en cykelutflykt längs ån. Per visade mig runt vid hans universitet (väldigt idylliskt i jämförelse med många som finns här i stan). Vi fikade på en brygga där en svala höll oss sällskap. När vi kom hem blev det salladslunch och ytterligare en stund i solen på vår balkong. För ett par timmar sedan svettades jag på gymmet. Nu säger Per att det blir chips. Senare blir det en romantisk komedi. Ja, jag är salig.

4 kommentarer:

andreas sa...

vad trevligt för er är det per som valt film? kram

Jonna sa...

HÄRLIGT ! Jag blir glad bara av att se bilderna.

Malin sa...

vilken jäkla tur att han stannade kvar :)

svenskläraren sa...

"vara" lördag?