onsdag 12 maj 2010

Idag är vi duktiga.

Idag ska vi, tro det eller ej, sitta kvar och plugga efter vår föreläsning fastän det inte är alldeles innan en tenta. Det har inget samband med att vi är för snåla för att köpa kurslitteratur och delar på en lånad bok. Absolut inte. Jag har heller inte tvingat mina kursare att stanna kvar. Absolut inte. De vill verkligen.
-
(Jag måste bara tipsa om: Serlas toapapper, 2 för 39 kr på Ica. Man tjänar typ 30 kronor. Jag blev helt salig. Dessutom har Hemköp Löfbergs Lila för 15 kr. Jag funderar på att köpa ett paket fast att de inte hade presso. Kaffe och toapapper är ju dessutom en jättebra kombination. Det ena kräver det andra. Glöm inte kundkorten).

3 kommentarer:

Jonna sa...

Tack för tipsen, min lilla pensionärs-kupongklippare-kundkortsdragerska-rabatthäftesläsare! <3 PS. Köper numer Serla och läser rabatthäftena i din anda.

mbh sa...

kaffet är redan inköpt!

andreas sa...

kaffet är uppskrivet sedan i måndags men ej inhandlat :) kram