söndag 23 maj 2010

Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart.

Jag vet att det kommer många inlägg med sommarbilder just nu, men det är ungefär det mitt liv kretsar kring just nu - en längtan efter sommaren. En ledig sommar. Jag är rädd att jag glorifierar det hela för mycket. Rädd för att det inte kommer bli så underbart som jag tror. Å andra sidan är det bara jag som kan påverka det. Vill jag att det ska bli på ett visst sätt får jag helt enkelt se till att det blir så. Och samtidigt hålla tummarna för att de som är inkluderade i mina planer inte trilskar emot.

Per får bjuda på den där minen, för kortet är härligt.

4 kommentarer:

andreas sa...

jag ska inte trilskas :) kramar

Malin sa...

det är klart det kommer att bli underbart!

Jonna sa...

Jag längtar ocksååååååååå!

julia sa...

sommar är det enda jag tänker på typ. men det är inte så tokigt att ha i tanken heller!