söndag 16 maj 2010

Jag låtsas att det är mulet idag för att få något gjort här hemma.

Än så länge jag har varit inomhus HELA dagen. Min överskottsenergi är inte att leka med. Det märks lite väl tydligt när jag har myror i brallan. Jag spelar över (börjar låtsasgråta över några svarta prickar i kaffekoppen till exempel). Jag dansar något jag vill kalla balett. Jag säger legendary supermodel och runway diva coach extraordinaire så som Tyra Banks i Topmodel om och om och om igen. Men snart. Snart får jag kanske till och med göra av med mer energi än vad jag ens har.

6 kommentarer:

julia sa...

Här behöver jag inte ens låtsas att det är mulet. Typisk tråk-söndag med städ och plugg. Kan kanske roa mig med lite tv ikväll som jag har tur. Yay!

Jonna sa...

haha. anar vissa likheter med mig och överskottsenergi.

andreas sa...

tramsfaster ;) kramar

mbh sa...

typiskt dig. stackars per :)

Emelie sa...

så jävla snygga brills. Ge mig dom!

Mor sa...

Du hade ju kunnat gå till Indiska och kollat Jade cellection åt mig! Har du min tröja på dig förresten?