tisdag 4 maj 2010

Det droppar, det hänger, det svämmar över.

Malins fina bild. Som jag längtar!

Geografikursen har börjat. Igår förstod jag ingenting.
Vår fina, men gamla lägenhet krånglar big time just nu.
Jag har blivit anklagad för att tvätta håret i handfatet. Det gör jag inte, men däremot fick jag duscha kroppen i handfatet igår. Det kändes väldigt trevligt efter en svettig springtur. Sitt inte bredvid mig på föreläsningen idag.
Ett miljöombyte och en liten semester känns lika bra som mat i magen, mjukisbyxor på benen och en kaffekopp i handen.

3 kommentarer:

julia sa...

Heeej, lever du lika primitivt som jag trodde jag skulle göra här? Dusch och toa är insatt ta mig tusan. Nu ska vi ta morgonpromenad. Solen skiner om man säger så... PUUSSS

jonna sa...

huga. men som sagt, det händer även i nyare lägenheter :)

Malin sa...

ha ha hur f-n skulle du kunna tvätta ditt långa hår i det lilla handfatet?