torsdag 27 maj 2010

Tänk om man kunde få beställa hem rabattvaror.

Jag och Per har nyss varit på Hemköps kundkortskväll. Det må låta nördigt, men vissa rabatter gick inte att motstå. Förutom rabatterna var det dock ingen trevlig upplevelse. Nej, det var nästan äckligt. Det var trångt och folk var som giriga gamar som proppade sina korgar fulla med alla rabattvaror de kunde hitta. Dessutom hopade sig folket kring smakproverna. Aldrig i mitt liv att jag vill smaka någonting där massa andra varit och tarvat med flottiga fingrar. Jag och Per småsprang genom butiken för att få komma därifrån.

4 kommentarer:

andreas sa...

haha precis som i leksand g o v provsmaka det mesta och v skrek argt när han inte fick mer men som sagt det var fina erbjudande kramar

julia sa...

oj det var nåt nytt! och ja elina, lite nördigt, men inte nördigare än att jag hade kunnat gjort det själv :)

jonna sa...

jag missade kvällen då jag satt på tåget :( men fick lite samma känsla när jag gick på stan i nrkpg och många affärer hade 20 % på allt-erbjudande, det var rena köttmarknanden och alla slet och drog i allt.

Malin sa...

mats fick åka dit. men frågan är om man egentligen tjänade ngt eftersom man köpte saker som man vanligtvis inte skulle ha köpt. jag menar - drickyoghurt? vad ska det vara bra för?