tisdag 18 maj 2010

Blicken mot skyn eller ner i kurslitteraturen.

Jag är inne på den sjätte lediga dagen i rad. Eller ja, självstudiedag heter det kanske. Får alltid rätta mig själv eller bli rättad angående det. Det är farligt att ha skolfria dagar så här tätt inpå sommaren. Det ligger nära till hands att ta lov i förtid. Egentligen borde skolan (universitet heter det kanske i min ålder) sluta sista april. Men jag håller ut, kämpar en smula och försöker förstå The Convection system, The Coriolis effect och så vidare. Jag vet ju vilken hejdundrande sommar jag har framför mig.

5 kommentarer:

mia sa...

Det blev lite Joe Labero-känsla över dom två bilderna. Helt plötsligt bara en tom kjol....!
Crazy!

mbh sa...

superfin kjol!

Jonna sa...

galet :) men fin kjol tycker jag ocksååå!

julia sa...

men den fina kjolen har kommit!!! den klär dig ser jag på en gång. fast den klär nog också min blåtira. lite grann i alla fall.

andreas sa...

det är tur du har din blogg så du får tänka på annat än plugg kramar