tisdag 25 maj 2010

Korvens innanmäte är ju också gott.

Jag kan inte bita av en tejpbit, inte dela en tunn gurkbit med tänderna och korv med bra skinn innebär problem. Jag har korsbett, vilket betyder att jag bara kan bita ihop längst bak i munnen.

Jag blir väldigt lätt snurrig. När det kommer en rörelse på Friskis som innebär snurr får jag stå och skutta på stället. Jag kan för guds skull inte leka leken som innbär att man ska snurra runt en pinne med huvudet nedåt (ni vet?). Tanken med den leken är att man ska bli snurrig och få problem att springa åt rätt håll. När jag lekte den snurrade jag och föll sedan pladask ner på rygg. Jag kom ingenstans.

Alla har vi nog kroppsliga konstigheter? Kom igen, dela med dig för sjutton gubbar!

En bild på Mia passar faktiskt bra in i detta inlägg.

4 kommentarer:

andreas sa...

nej jag är perfekt :) kram

Anonym sa...

Ja, man kan ju t.o.m se en del av min underliga kroppsdel på bilden. (om man nu vet vad det är för något)

julia sa...

Det säger "klonk" i min höft när jag gör vissa styrkeövningar. Och så får jag jätteont i hjärtat närjag gäspar och sträcker på mig "för hårt" på morgonen.

mbh sa...

jag tänker så det knakar men jag är nog helt normal. inbillar jag mig :) eller förresten - det kliar alltid i mina fötter när jag skalar potatis!