onsdag 20 januari 2010

Självstudier/ledig tid.

Idag hade vi en föreläsning mellan 08.15-10.00 och en mellan 15.15-17.00. Vi hade med andra ord håltimme (eller håla som man tydligen säger i Västervik) i fem timmar. Fem timmar! Vissa skulle kanske ha valt att plugga dessa timmar. Men inte vi. Vi bänkade oss i en soffa och såg på Sex and the city istället. På så vis kunde vi hålla oss alerta i huvudet till den sena föreläsningen. Jag inbillade mig det åtmistone. Och imorgon? Nämen oj, en ledig dag! Vad jobbigt.

4 kommentarer:

mbh sa...

slans du får det att låta slappt att plugga! vad gör du hela dagarna egentligen - springer på myrorna och ser på satc? jag ska genast rapportera csn.

andreas sa...

ja det verkar ju jobbigt att plugga du kanske ska ta ett extrajobb? kram

Jonna sa...

haha :) vart satt ni och kollade på det då?

mbh sa...

jag är inte stressad över att jag borde ringa till dig, du är väl den enda som jag känner att jag pratar med ofta nog. o då menar jag inte att jag inte skulle kunna prata ännu mer med dig, men du förstår... vi hörs! slår en pling i em. Puss