fredag 8 januari 2010

Årskrönika - november och december.

Sju intensiva, roliga och utmattande praktikveckor tog sin början. Sängen blev lite av en bästis.

Två vackra damer kom till mig på besök. Och senare på kvällen mötte vi upp några till.

Var är snön?

Jag åkte hem för att adventsmysa med familjen.

Jag pimpade lägenheten med julmysiga saker.

Jag gillade spets. Mitt hår var ständigt som en tuss.

Hemma i Leksand bland pepparkaksmuffins, övernattnade syskonbarn och julpynt.

Julafton. Sötaste Gustaf med blondaste håret satt förväntansfullt och väntade på tomten.

Hanna bjöd in till fisksoppa och chokladpraliner.

Det var snö. Det var kallt. Jättekallt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort på hela familjen, å vilken trevlig årskrönika med många fina kort!! Kram/mia

jonna sa...

Verkligen härlig läsning och bilder att gå tillbaka till om och om igen. Enda tråkiga med december var att vi var så mkt sjuka...