lördag 16 januari 2010

Över en kopp kaffe.

När jag kommit upp senare än vanligt brukar jag äta frukost och dricka förmiddagkaffe i ett. Idag är en sådan dag. Man vill ju inte missa ett mål. Om det nu är sent att gå upp 10.45 när man somnat vid 03.30?

Gårdagen var mycket lyckad. Förfesten var så rolig att vi kom iväg alldeles för sent för att komma in där vi tänkt komma in. Istället gick vi från kö till kö för att till slut komma in på en icke-nation. Men vi hade lika roligt för det. Tyvärr fick jag dansa halva natten med en drink mellan skinkorna eftersom någon jäkel inte kunde hålla i sitt glas ordentligt. Jag menar, jag har aldrig spillt på ett dansgolv. Natten avslutades givetvis på... kan ni gissa... spänningen stiger... MAX.

2 kommentarer:

mbh sa...

ha ha ni är för roliga med ert max. kul att ni hade kul :)

Jonna sa...

Skönt att du är tillbaka i partyprinsessornas land, julen innebar ju tyvärr en del besvikelser på systrar som varken ville stanna uppe hela natten eller glömma morgondagen :) haha! kyss!