måndag 11 januari 2010

11/1

Dagen idag:
- Snoozade i 45 minuter innan jag tvingade mig upp ur sängen.
- Plockade ner halva julen i en kartong och resten i en papperskorg.
- Bråkade med min dator tills jag nästan grät.
- Insåg att mitt ena lås på cykel frusit, men orkade inte bråka med det också utan gick till skolan.
- Gick på ett seminarium innehållandes 16 redovisningar. När det snart var min tur blev jag dödsnervös. Jag var säker på att alla skulle se hur hårt mitt hjärta slog. Men det gick vägen.
- Åt foccaciamiddag och pratade med Mitta i några timmar.
- Bråkade med vår skrivare.

Nu: Borsta hår och tänder, läsa, sova.

2 kommentarer:

mbh sa...

låter som min dag på ett ungefär, bråk med tekninska apparaturer och sen lite mys på det :)

Jonna sa...

har du sett att jag skrivit på alla dina årskönikor nu? puss