torsdag 7 januari 2010

Årskrönika - september och oktober.

Nollningen fortsatte med pubrunda, volleyboll, femkamp, öl, öl och öl.

På besök i Pers mormor och morfars vackra hem.

Vi förvandlades till Sandy för en kväll och natt då nollningen nådde sitt slut.

Syster Poniii kom på besök över en natt. Vi hade det bättre än bäst. När hon åkt hem firade jag och älskling 4 år med att gå på en indisk restaurang.

En Leksandshelg med alla de bästa ingredienserna.

På väg hem från en fika hos Honeypie passade jag på att knäppa en bild på vårt fina rönnbärsträd.

Vincent bjöd in till 1-årskalas.

Mia bjöd in till en plugg- och pajkväll. Det är alltså en kväll då man äter paj för att slippa plugga.

Britta, Mia, Carro och jag hade en TV-, och frossarkväll. Kortet togs medan jag väntade på anstormningen. Resten av kvällen blev det inte många kort eftersom alla var så flottiga runt käften.
Syster Jonna bjöd upp ett stort glatt gäng till fäbodstugan för att fira sin 25-årsdag. Det kunde jag inte tacka nej till.

Jag och Mitta tog en tur till IKEA. Prio 1 var frukost. Prio 2 var shopping.

En höstpromenad med älskling.

Ytterligare en helg i Leksand. Som vanligt fick jag, Malin och Odin en heldag tillsammans.

Gustaf fick gunga med två av sina fastrar. Och jag och Jonna hade minst lika kul.

4 kommentarer:

(M)itta sa...

Jag älskar din årskrönika. Det är den enda jag läser/tittar på detta årsskifte. Jag har inte ens sett "Året med kungafamiljen". Vem behöver det när man har Elina?

Jag är glad att jag har fått vara med så mkt i ditt liv 2009. 2010 sätter vi rekord, tycker jag! :)

Malin sa...

nu ska jag inte börja med "härligt gumman/slans/elina", men hur sk jag då börja? Fantastikt älskling?!

Per sa...

Jättefina bilder Love! Jag, mor och Sten har diskuterat vem du och dina syskon är mest lik av din mor och far :) Puss!

jonna sa...

Bra månader! Vallenhelgen, mitt dygn i Uppsala... mm mm. Kanske kan vi få till någon Uppis-visit för mig och JW i vår? det skulle jag vilja iaf!