söndag 24 januari 2010

Ska du ha bostongurka också?

Finska pinnar, hallongrottor, pimpade muffins, opimpade muffins, mandelkubb, havrekakor, fylld sockerkaka, cheesecake och kakor som aldrig kom fram till festen. Tyvärr var jag mer sugen på salt och försökte ta mig an alla chips istället. Sen blev den dans till låtar vi låtsades känna igen. Ett försök att reda ut en halsduksstöld hann vi också med. Kvällen avslutades med skratt åt en tjej som ställde sig bredvid en korvgubbe och försökte beställa av killen som stod först i kön.

3 kommentarer:

Jonna sa...

haha! men det lät lite konstigt med kakfest. det är ju ändå godare med salt till alkoholic... brieost, kex, popcorn, chips, nötter....

Hanna sa...

Hihi, det var ju jättekul det där med tjejen i korvkön! Det hade jag också velat se!!! Jag är ju som bekant världens största kakälskare, så jag hade mått som en Bodinare en fredagkväll på er förfest! Härligt att du haft en fin helg! Ska bli fantastiskt att ses om fem dar! Världens största kram

mbh sa...

kul idé men jag äter nog hellre sött en förmiddag. ni måste ha fått en sockerchock blandat med fyllan. Puss