torsdag 21 januari 2010

"Åh, vad blod är gott", sa myggan Hubert.

Igår hyrde vi Twilight eftersom varken jag eller Per sett den ännu. För att sammanfatta vad jag tyckte om filmen:
Jag: Peeer, du är en vampyr va?

Per: Nej, jag är ju inte det.
En stund senare...
Jag: Duu, visst är du en vampyr?
Per: Ja, okej. Jag är en vampyr.
Jag: IIIIIIH. Kan du bita mig här på halsen?
Per (biter): Så!
Jag: Aj! Det gjorde ju ont. Visst har jag en liten vampyrtand? Jag vill gärna se det så i alla fall. (Och det är självklart en ren slump att jag valde att ha detta kort i svartvitt. Jag visar gärna mina tänder i sin riktiga färg).

2 kommentarer:

jonna sa...

Vem vill visa sina tänder i mikroskopisk närbild om man inte har typ gjort en tandblekning...

Jullan sa...

men vaddå? vad tyckte du om filmen egentligen? var du ointresserad eller väldigt intresserad av edward?