söndag 10 januari 2010

Åter till vardagen.

Uppsala välkomnade med mögel i kylskåpet. Både jag och Per städade det innan lovet (vilket tydligen inte var så överdrivet som det kanske låter). Men uppenbarligen hade några osynliga matrester smitit undan tvättsvampen. Efter att vi städat, handlat och jag fått i mig några smörgåsar kändes det okej igen. Imorgon börjar skolan igen. I tre hela timmar ska jag vara i där. Stackars lilla mig. Men jag har både kaffepaus på rasten och fika efteråt inplanerat. Det är verkligen jobbigt att vara student.

4 kommentarer:

andreas sa...

oh shit låter verkligen svettigt gustaf och vincent var riktigt nöjda med dagen kram

mbh sa...

hur mår du efter den kämpiga uppstarten? puss

Mor sa...

I morse kändes det extra tomt, trist och tyst här hemma men när jag gick hem från jobbet var det nästan ljust ute!! Härligt, härligt! Och nu efter ett skönt Friskis & Svettispass mår man riktigt bra igen!! kram.

Mor sa...

Förresten vad har du för månad på almanackan?