torsdag 19 februari 2009

URRGH

På gymmet idag hade jag verkligen svårt att hålla mig ifrån att skratta. I en träningsmaskin bredvid mig och Per ansträngde sig en man så hårt att han gav ifrån sig mycket roliga ljud. Det händer ganska ofta att muskelbyggarna stånkar och stönar, men det här var det roligaste ljudet hittills. På väg hem från gymmet försökte jag och Per återge ljudet med tanke på hur jag skulle kunna skriva det här på bloggen. Några förslag: Aaah, urgh, hurgh, huuuh... Men inget klaffade direkt. Per funderade på saken medan han duschade och kom då fram till att han låtit som en flåsande/stånkade noshöring. Eh. Jag får inte automatiskt fram ljudet av en flåsande noshöring. För lite ytterligare hjälp på traven kan ni tänka er ljudet som en blandning av en noshörning som flåsar, föder barn, får orgasm och lyfter något jättetungt. Okej, nu börjar det gå över gränsen. Han lät roligt. Punkt slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! jag ska snart skriva ett blogginlägg om de olika typerna som finns på gym, jag har kategoriserat minst 4 typer.

Malin sa...

Jag har inga erfarenheter i ämnet men det låter som ett upplyftande inslag vid en så tråkig aktivitet som att gymma...